Întrebări frecvente

Cum comand?

Pasul 1: Alegeți produsele pe care le doriți.
Pasul 2: Adăugați produsele în coș prin apăsarea butonului negru „ADAUGĂ ÎN COȘ”.
Pasul 3: Deschideți coșul dvs. de cumpărături, situat în dreapta sus, și plasați comanda.
Pasul 4: Completați (cu atenție) câmpurile. Dacă doriți să livrați comanda la o altă adresă, bifați căsuța Livrezi la o altă adresă? apoi completați și acele câmpuri.

Și atât! În scurt timp de la plasarea comenzii, vă vom contacta pentru confirmare! Pentru orice fel de nelămuriri, contactati-ne!

 

Nu am primit email-ul de confirmare al comenzii.

De obicei email-ul de confirmare il primesti imediat ce ai finalizat comanda. In cazuri exceptionale, poate dura pana la 15 min primirea emailului de confirmare.

Va recomandam sa verificati si folderul SPAM. Pentru evitarea acestui lucru, recomandam adaugarea in lista dvs. de contacte a adreselor de email comenzi@lenjeriehotel.ro si officelenjeriehotel@yahoo.com.

 

Cum pot schimba sau returna un produs cumpărat online?

Ai nevoie sa returnezi o comanda sau doar un produs? Nimic mai simplu! Urmeaza pasii de mai jos si asigura-te ca respecti termenul de 30 de zile calendaristice de la data primirii coletului:

1. Intra in Contul tau si acceseaza sectiunea de Retururi. Aici vei avea afisate toate comenzile pe care le-ai plasat si care pot fi returnate conform conditiilor de retur. Selecteaza comanda, apoi produsele, cantitatea si motivul returului.

2. Adauga adresa de la care doresti sa ridicam coletul. Poti selecta una dintre adresele catre care ti-am mai facut livrari sau poti adauga o adresa noua.

3. Selecteaza metoda de plata. In cazul in care comanda pe care o returnezi a fost facuta printr-un card de cumparaturi, card de credit sau card de debit, suma va fi returnata in contul asociat acestuia. Daca ai platit prin alta metoda, poti alege sa primesti banii intr-un anumit cont bancar.

4. Odata ce solicitarea de retur este inregistrata, vei primi notificari prin e-mail sau SMS despre statusul comenzii.

Te informam cand returul ajunge la depozit;

Dupa ce verificam produsele returnate, vei fi informat daca toate conditiile pentru a returna un produs au fost indeplinite.

Te vom anunta cand se efectueaza plata, reprezentand echivalentul returului tau.

Important: formularul de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, te rugam sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comanda plasata.

 

Pot sa imi anulez sau schimb comanda?

Din moment ce comanda a fost trimisa curierului, nu mai poate fi facuta nicio modificare comenzii procesate. Pentru orice problema, in schimb, nu ezitati sa ne contactati (click aici).

 

Am un cod de discount. Cum il folosesc?

In pagina „Cos” aveti un camp denumit „Cod cupon” apoi pentru validare apasati butonul „Aplica cupon”.

*Doar un singur cod de discount poate fi folosit per comanda.

 

Care sunt modalitatile de livrare?

Momentan, modalitatea de livrare se face prin curier rapid (Nemo Express). Pentru comenzile din afara listei de localitati („Listei localitatilor carora nu li se aplica tariful pentru kilometri exteriori”) se pot percepe taxe suplimentare de livrare (0.80 lei / kilometru exterior). Va rugam sa cititi cu atentie articolul acesta.

*Nu ne asumam raspunderea pentru eventualele daune produse pe timpul expedierii.

Cum pot plati produsele comandate?

Plata produselor se va face ramburs in momentul primirii coletului.

 

Nu am primit toate produsele comandate. Ce trebuie sa fac?

Prima data, va rugam sa verificati e-mail-ul de confirmare in care vedeti lista produselor comandate. Verificati si daca ati primit un e-mail in care v-am notificat ca anumite produse nu mai sunt momentan in stoc. In acest caz, suma totala va reflecta exact costul produselor expediate.

In cazul in care nu ati primit nici un e-mail de notificare, va rugam sa ne contactati (click aici).

 

Produsele primite nu corespund cu comanda, sau sunt deteriorate.

Daca aveti un alt produs decat cel comandat, va vom inlocui produsul in cel mai scurt timp posibil.

Daca produsele sunt deteriorate pe timpul transportului, nu ne asumam raspunderea pentru acest lucru. Garantam pentru conformitatea produselor noastre in momentul predarii comenzii catre curier.

Pentru nelamuriri sau detalii, nu ezitati sa ne contactati (click aici).